segare än vingummi

Det är dimmigt ute, grått...jag länner inte för att göra någonting speciellt idag. Ska dock till jobbet en runda, känner mig som en surkärring när jag ska prata med chefen. Ingen glad dag idag, jag hoppas det kommer ändra sig. Matlust hade jag ingen heller idag men måste nog slänga i mig något.
Julgranen står så fint och lyser här i hörnet, stjärnorna lyser i fönstret men ingen julstämning kvar. Julen är ju slut nu, jag vill inte sätta på julmusiken jag känner nästan att jag bara vill ha bort allting. Men om jag skulle plocka undan allt vet jag att jag kommer sakna värmen i lägenheten som blir av alla ljusen överallt, nej det får allt sitta kvar till nästa helg också därefter kanske vi tar farväl till december 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0