gäsp

Jag är inte mkt av en morgonmänniska och hade mer än gärna legat kvar i sängen lite extra idag, finns ingen skönare än att ligga under det varma täcket. Men tyvärr så måste man göra sina sysslor innan det är tid att slava lite på arbetet hehe.

Det gick jätte bra att prata med chefen igår, hon tyckte det var jätte bra att jag sa till för då kommer inte den tjejen att få fler timmar med lön utan endast sina APU timmar. Det hade varit fel om hon fått fler timmar och gjort samma sak igen, och det kändes skönt att höra att man gjorde rätt i att berätta då jag var rädd att de skulle ta mig som en gnällkärring ;P

Vad roligt att så många hittade hit, och jätte glad är jag för att ni kommenterat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0