Dagens hat: Telenor

Idag är mitt hatobjekt: Telenor.
Denna månaden har jag svårt att betala min faktura, det har ju blivit lite kostnader med julen både på bensin, mat och framförallt julklappar. Jag hör av mig lite fint och frågar om det är okej att skjuta fram fakturan, de får ju in sina pengar ändå och jag betalar när jag säkert kan klara mig utan de pengarna (25januari) men icke serru. Det går absolut inte så istället stänger de av min telefon om inte pengarna kommer in, går det inte att lösa på något sätt? nej tydligen inte.

Inte nog med det utan att telefonerna dom har är skit, dom går sönder, tappar teckning, stänger av sig själv. Det går man och betalar en massa pengar för, betalar samma kostnad för att ha telefonen inne på lagning. Då gör det absolut ingenting att man inte har en telefon (när man betalar) men när man inte kan betala då ska den stängas av direkt ! Telenor - You Suck! och nästa gång jag ska skaffa ett abbonnemang så är det fan ta mig inte hos er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0