Dagens hat: ljugare & Herr Gårman

Idag har jag suttit och tänkt mycket på personer som tar bilder från andra människor (t.ex på någons barn) och säger att det är deras barn. Becka var med om att en ljög och sa att hon hade fått tvillingar men att de dog, den här tjejen använde någon annans bilder, någon annans barn. Detta är ett skäl till att jag inte lägger ut några bilder på min dotter, men jag kan säga att hon är världens vackraste och det säger mycket. (återkommer med hennes blogg)

Jag är också arg på Herr Gårman (övergångsställen) jag är både för och emot att bilar ska stanna för gångare. Självklart måste man stanna för att kolla så att bilarna tänkt stanna, man kan bara inte springa ut på vägen. Det är inte konstigt att det händer olyckor. Samtidigt tycker jag det är fult att många inte stannar, dom skiter i det. Visst kan man missa det men man ser vissa som riktigt kollar men skiter i det. Min dotter ska lära sig att stanna vid kanten och kolla om det kommer bilar även fall lagen säger att bilarna ska stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0