anonymt

Jag väljer att skriva en blogg där jag är anonym, där jag kan skriva allt som händer i mitt liv och vad jag tycker och tänker och där ingen kan dömma mig. Jag har ett jättebra liv men ibland måste jag skriva av mig, dagarna kan bli hektiska med en 1½ åring och en man som älskar att busa med henne. Så där fick ni veta lite om mitt liv !

Att vara mamma är det bästa som finns, man kan kolla på sitt barn och tänka vilket fantastiskt team jag och min man är som har fått en sådan underbar liten varelse. Andra dagar kan man tänka att hon har fått alldeles för mycket gener från sin far som är lika sprallig.

När det gäller domän så hade jag lite dålig fantasi att komma på något namn men vi är väll många som älskar lille skutt? ;)

Kommentarer
Postat av: * Linda me Cazandra *

Tack för din kommentar.. Hehe aa, Lilleskutt är söt =) Vår dotter älskar lilleskutt.. kram

2008-12-29 @ 20:49:05
URL: http://liindac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0